Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

tisdag 27 mars 2012

sondag mandag tisdag, det gar fort nu.

Verkar som om tiden bara vill springa ivag.. har redan varit har en fjardedel av tiden.
Det har gatt jattefort, jag har visserligen hunnit gora massor av saker men anda..

Just nu sitter jag och filar och slipar pa min metod, tankte att en bloggpaus kunde passa sig.
Idag ar min kontorskollega har ocksa. det kanns bra med lite sallskap aven om vi bada jobbar.

I sondags fyllde Lloyd ar, sa jag bakade en morotkaka, fast pa ett lite annat vis.. la smorkramsglasyr i mitten och vanlig philadelphiaglasyr pa toppen och dekorerade med valnotter eftersom jag anvande det i kakan ocka. Den blev inte lika bra osm jag hoppats pa dock, men det ar svart med ny ugn, sa har tankt baka nagra ganger sa jag far klam pa det.. det ar dessutom bra att baka sjalv istallet for att kopa, tex brod och muslibars. Skall nog gora Runas (min systers) recept pa fruktbrod nasta helg. For det far bli pa helgen eftersom man inte hinner speciellt mycket pa vardagarna, for de ser ut sahar:
UNI
GYM
SOVA
Inte klokt vad trott jag ar pa kvallarna, det ar lite battre nu, men fortfarande slocknar jag vid 21-tiden pa kvallarna. Har hort att det skall vara sa den forsta tiden, men nytt sprak och allt.. jag tycker dessutom om att kunna somna tidigt eftersom man vaknar tidigare da.. (jag kommer nog vara riktigt morgonpigg som pensionar, vara uppe klockan 5 pa morgonen om jag fortsatter sahar..)

Back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar