Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

söndag 4 mars 2012

Jet-laggad symptom

Ja, så fick jag känna på hur det är att vara klarvaken mitt i natten.
Jag sitter i vardagsrummet med datorn i knät och läser mina kursares bloggar.. klockan är halv fyra nu.. så jag ska ta ett glas vatten och försöka lägga mig igen snart...

Jag ringde hem till syrran precis och skypade med logopederna i New York. Skönt att man kan vara vaken mitt i natten och ändå kunna prata med någon..

Idag har jag blivit ilurad att det finns Drop bears.. Jag är fortfarande lite osäker på om skämtet är riktigt eller ej... (haha)

Till pappa och andra trädintresserade ; Har lärt mig att The gumtree har en speciell förmåga, man kan nämligen bränna ner dem och sen på 3 år växer de tillbaka till sin ursprungliga storlek, alltså lite som en phoenix. Man gör så på de stora träden för att hålla naturen välmående.. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar