Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

lördag 3 mars 2012

häng på en lördag

Lördag och chilldag...
 fick lov att sova några extra timmar imorse, asskönt att killarna inte väckte mig!
Vi hängde lite på morgonen medan det öste ner regn, som att hälla en hink vatten över hela Brisbane alltså.. Det regnar nu igen...

Jag och Lloyd hade lite kvalle-tid när vi skulle hämta hans bil på jobbet.. käkade lunch - tapas.. hur mysigt som helst!

 Sen så skulle vi åka upp och kolla på utsikten över Brisbane, hur fint som helst, känns lite konstigt att jag skall bo här i ett halvår.. Men det känns konstigt på ett bra vis :) Så köpte vi en jacka till mig som är tunn men vattentät.. blev lite smickrad av försäljaren som sa att han inte trodde jag var från Sverige när vi pratade med honom... så kommer väl in i engelskan mer och mer antar jag! :) Whoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar