Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

tisdag 1 maj 2012

SPSS!

YEY! IBM SPSS 20.0 finns nu pa min dator!

fick Niki pa IT service att installera det pa min dator, det har verkligen tagit henne hela dagen stackare!
Som tur var hade jag min barbara med mig idag, sa jag har kunnat jobba anda. Men guuu sa skont att ha 20.0 och det har pa kontoret, tank om jag hade behovt slapa pa min dator vareviga dag, huh, vill inte ens tanka pa det..

det ar lite fnissigt att jag blir sa glad over ett statistikprogram, men efter att det inte har fungerat att installera det till att nu ha det ar sa jakla gottigt! den ljuva nektarn av att vara staff pa ett universitet (aven om det bara ar pa lan just nu)

bildens kalla: http://www-01.ibm.com/software/be/analytics/spss/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar