Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

lördag 12 maj 2012

...

Lördagskväll.. jag bakar drömmar och läser ungdomssociologi.. Det känns bra. Har en slapp dag.
Tänkte gå och handla, men Coles stänger klockan fem på lördagar så jag hann inte det.. Det tycker jag är vansinne. Mataffärer borde ha öppet lördagkvällar.. Tänk om nån har glömt köpa lime till kryddningen av lördagsmiddagen.. Det går ju typ inte att laga mat utan Lime.. Kakor går dock bra att baka hur som!

Igår hängde jag med pojkarna och bryggde öl, det var spännande.. jag har inte varit på ett bryggeri förut. 
















Har hittat ett tjejgäng som är supergulliga här nere, vi har så roligt ihop. 

Här är de :) förra gången vi umgicks bara tjejerna!

De är aussiesar alla utom en av dem. Kyah, vi var hemma hos henne igårkväll.. Hon är från USA. pluggade ett halvår och sen bestämde hon sig för att flytta ner..
 Jag tänkte att jag skulle gå hem till henne.. tänke att det skulle ta 30 - 40 minuter.. Men det slutade med att jag gick i en och en halv timme.. jag var helt slut när jag kom fram.. HAHA, så nu är jag tydligen "the walking girl" :) Jag får många smeknamn härnere..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar