Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

tisdag 8 maj 2012

ojda, vad har jag gjort idag.. egentligen..

 
Idag ar en sadan dag nar man kommer till jobbet for att ga igenom en sak..  Men sa slutar det med att klockan ar tre och det enda man har gjort ar maila, bestamma moten och sen sitter jag och laser en artikel om horapparatsanpassning pa barn istallet for mina kara emissioner..

Jag anatar att det ar okej att ha "en eller tva sadana dagar", det borjar kannas att jag ar mitt uppe i projektet nu.. Har kommit in i den har perioden nar jag hellre gor andra saker an min uppsats, kanner igen det sa val fran kandidaten forra aret och jag vet att mina goa klassisar hemma har gatt igenom samma kansla. 

Om det fungerar som forra aret sa kan jag vara lugn.. jag behover bara tanka lite pa nagot annat innna jag kan komma tillbaka med nya tag. Jag skall gora en plan for resten av veckan dag for dag innan jag gar hem, idag. Jag tror det kan hjalpa mig att strukturera upp veckan sa att den kan bli nage-sa-nar effektiv. :)

 Ja, jag gor nog det nu pa en gang tror jag!



See ya!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar