Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

onsdag 30 maj 2012

Gold Coast och opponering!

Den har veckan ar som vanligt full av Uni timmar...Plus nagra till!
Jag haller just nu pa med analysen for fullt.. Nar man val tror att man borjar narma sig avrundning  sa kommer nagot annat intressant upp som man maste fortsatta jobba med!

Ecomaster och jag ar goda vanner nu.. det kanns lite roligt nar man analyserar och faktiskt vet exakt vad man gor.. for i borjan var allt lite osakert.. "vagar jag trycka pa denna knappen" typ.. Men nu kanns programmet som hemma.  Jag kommer nog alltid bli pamind om min tid har nar jag mater OAE..


Jag har opponerat via skype,! Detta var igar eftermiddag.. Jag var lite tontig och hade pa mig min nya University of Queensland- troja. HAHA, Killarna var superstiliga i vita skjortor med svart slips! Dessutom gjorde de en jattebra presentation..
Det var lite svart att gora det via skype.. men det gick battre an vad jag vagat hoppas pa! Kan dock tanka att det ar lattare att opponera nar man sjalv ar klar med sin egen uppsats.. Visserligen har jag ju gatt igenom de stegen i kandidatuppsatsen. Men det ar anda inte riktigt samma eftersom det var en litteraturstudie..
Men det fungerade, sa det behover man inte vara orolig for om man vill aka ivag! :)

Fick hemlangtan till Lunds universitet nar jag sag kara F1:an.. Good times! Kommer nog aldrig sluta lasa kurser bara for att fa lova att komma tillbaka dit.. (haha)
 


 men pa nagot vis lyckas jag anda klamma in fritid ocksa! I helgen var jag pa the Gold Coast..
Det var supermysigt.. Jag, Sam och Lloyd gjorde en liten roadtrip.  Badade ocksa.. inte frivilligt dock.. blev lite lekfullt kastad i vattnet.. Det var varmt i vattnet sa det var bara skont.. inte alls som nar jag blir kastad i vattnet hemma i Malmo.. (Varfor blir jag kastad i vattnet?)

Sen at vi lunch i Surfers paradise.. Det var lika plastigt som jag trodde att det skulle vara, tyckte mycket battre om Broad beach.. Det kanns mer gemytligt!


Har ar bilder!



Mot stranden! (Broad beach)

 Did you see this coming? I did! :)




 Sjojungfu pa land? :)



Lunchdags! 

Turistbild!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar