Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

torsdag 10 maj 2012

:D

Tankte packa ihop for dagen nu, klockan ar halv fem och jag har fatt massor gjort idag.. 

Borjade med mote med min Handledare imorse.. jag var ju lite nervos innan, som vanligt nar man skall ha mote, men jag trodde verkligen att det skulle bli sahar:

(Den har bilden sitter i mitt huvud anda sen Waynes forelaste hemma i Lund)

Det var inte sa farligt! :) daremot sa borjar jag kanna att det blir nagonting av mitt lasande och tankade.. 
Det kanns bra. Vi pratade om tidsplanering till jag borde vara fardig. Sa jag kommer nog bli klar i mitten av Juli till jag Aker hem! Men tyvarr blir jag nog inte klar innan.. Sa mina ifall att planer pa att se lite mer av aussie-landet blir nog inte av.. Men det gor inte sa mycket, jag ar overtygad om att jag kommer komma tillbaka hit. Dessutom ar det har ju en affarsresa av hogsta klass (i mina matt)!

Sa efter motet kandes det istallet sahar:
Det borjar kannas att jag kommit halvvags.. utan att tanka speciellt pa det har jag markt att jag mer och mer borjar ladda for att aka hem. Det kanns lite likadant som nagra manader innan jag skulle aka hit.. 
Jag far se till att jag inte missar att "vara har" bara, det ar sa latt att tanka framat..

Tank om jag kunde borja varje morgon med ett mote att bita i, det hade varit bra for mig tror jag. 
Huvusaken ar att jag faktiskt kanner mig nojd med min process idag!

Nu skall jag skynda till posten innan den stanger. 
Fick ett brev fran England i veckan som jag var tvungen att svara pa sa fort jag kunde :)

Ha det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar