Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

söndag 1 april 2012

Söndag

Sitter i sängen och slösurfar.. tänkte att jag skulle få nåt vettigt gjort.. men kan nog behöva en ledig dag om jag tänker efter..

Igår var jag och Kate i West end och drack en öl.. det var supermysigt... bara pubhäng är så underskattat! Hon har så många bra historier och skrattet är alltid nära med henne. hon klargjorde att hon kommer och hälsar på mig när jag åker hem. vilket hon såklart gärna får göra.. jag tror Alexandra och Kate hade kommit jättebra överens också!

Ben, min rumskompis,  var super rolig igår också, han insisterade på att följa mig ut till bilen där Kate väntade.(hon hämtade mig innan för hon bor i west end så vi kunde sätta bilen hos  henne) Han förklarade noga för Kate att man måste vara snäll och ta väl hand om mig. sen gjorde han sitt glee-move mitt på gatan! Men jag gillar att mina vänner kommer bra överens med mina rumskompisar :)

Idag är det dags att komma ner på jorden igen.. hade tänkt ju tänkt jobba.. men min motivation är så låg så jag skjuter  upp det. Tar en promenad upp till marknaden och köper lite frukt. så kanske det går bättre sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar