Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

torsdag 28 juni 2012

Minisemester

Den här veckan har jag lämnat in mitt final draft till mina handledare.. Jag väntar nu på feedback och passar på att ta lite semester :)

Det känns jätteskönt att ha lämnat in det, jag är faktiskt riktigt stolt över att jag fixade det :) Kanske inte ska säga för mycket, jag är ju inte över mållinjen än :) Men på god väg !

Igår när jag kom till uni mötte jag två av audio-tjejerna, vi stod i regnet (under tak dock) och fnissade en stund.. De berättade till exempel att Wayne hade testat hörseln på hästar den morgonen! Att jag inte visste det! jag hade velat vara med, haha. Men Wayne har lovat att säga om de åker igen medan jag är här. fick artiklar om vad de har pysslat med angående djurmätningar, så idag tänker jag läsa om hästar hundar kaniner och guldfiskar :)

Jag ska även baka kokostoppar (med vit choklad i) till Jamal, han fyller år idag så jag tänkte att jag skulle fixa något gott till princessstreet :)


Sen imorgon bitti, klockan innan solen gått upp åker vi ut på landet.. jag, Jack och Lloyd. Vi stannar i Mitchell och äter en hamburgare som jag tänker gästrecensera i Alans Blog http://hamburgertallrik.blogg.se/ :) 


Vi kommer stanna på landet till måndag morgon när vi åker hem.. så har jag en vecka i Brissie innan jag drar på högklackat och gör Sydney..
Tänker lite dagsturer och turistigt runt om Brissie!
:)'

+ någon/några dagar får jag spendera med att putsa sista på uppsatsen! Puts puts! :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar