Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

fredag 22 juni 2012

Sjukhuset, research och Biljard!

Som min systerson Emil (3,5 ar) sa, I landet dar lovisa ar finns det stora spindlar. Sa sant!
Har ar en av dem, hon (hon?) har dock varit i slagsmal eller liksnande for hon har bara 7 ben kvar, ar hon da en spindel? :)



Sjukhuset i Ipswhich! Har jobbar jag lordagsmornar.. Men inte nu mer, de fyra sista helgerna ar "lediga"
:)

Sahar informerar man i Australien, anpassa spraket till Kidsen :)
Min Kontorskollega slutade i onsdags, sa nar jag var ivag och besokte en skola for barn med primar spakstoring lamnade hon denna fina lapp! Kommer sakna henne med!
Mitt forsta "Hejda".

Kommer Skriva ett inlagg om Skolan imorgon eller sondag!

Sahar flaschigt jobbar jag!

Sen tog jag Eftermiddagen Ledig eftersom jag anda vantar pa feedback och antagligen kommer jobba pa uppsatsen i Helgen..


Lite Artzy Bilder :)

BBQ, finns i nastan alla parker och ar toppen for eftermiddagar!
Har ar det gamla fangelset, pa sondagsmorgonar ar det marknad har, det ar bra for det ar nara och massa billga frukter och gronsaker!



Nastan Prastkragar till Midsommar? (mittivintern)
 
Har hittat ett hemligt stalle, dar man kan sitta i skuggan av traden och lasa ungdomsociologi :)

Bilar med mina initialer forfoljer mig! Ser det som ett tecken.. Vet inte pa vad, men anda!

Var ute och at med Kate och Planerade var Sydney-resa..

Sen spelade vi Biljard ocksa! :)

Jag ar till och med samre an vad som syns :)
- Kate vann :) Lika glad ar jag for det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar