Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

måndag 4 juni 2012

Äntligen Över!!

Jag har precis varit på gymmet, för jag känner mig så pass frisk igen att jag kan hänga där igen!

Japp, ni hörde, jag har varit sjuk igen, Jag var nästan döende i fredags.. Sen bättre i lördags fast det svängde snart runt  efter jobbdagen.. (lördag betyder inte helg). Men söndagen kände jag mig tusen gånger bättre (fast jag inte kunde prata utan att låta som ett troll)
Men helgen var bra ändå.. Sjukhuset på lördagen, Tre bäbisar testade, nej fyra.. men tre includerade (oj där smög det visst in sig ett C istället för k, som det kan gå!)
Jag sov middag, tre timmar och sen kilade jag ner tilll Uni för lördagsmys i The Research rooom.. Vi analyserade sista statsen imorse, vilket betydde att fler bäbisar kunde bli inräknade i studien. Så nu är datan nästan normalfördelad, väldigt nära! :) 

Hittade roliga fynd när vi analyserade imorse.. men det får ni läsa om i min uppsats (cliffhanger) ;)

Min handledare kan nog vara en av de människor jag träffat som kan hålla flest bollar i luften, han har så många projekt på  gång och han är över hela världen samtidigt känns det som! Samtidigt som han är där för mig whenever :) Om jag kan vara minsta lilla som honom när jag är professor (sa jag när? Ojdå, kanske mer om?) så kommer jag vara stolt över mig själv!


Iallfall, Har haft en göttans bra dag som varit mer produktiv än någonsin förut typ! Så nu är jag värd en godnattprommenad med Lloyd!

Vi hörs :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar