Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

fredag 20 juli 2012

Hemma igen.

Nu är jag äntigen hemma igen..
Har haft fullt upp med att träffa alla kära igen.

Uppsatsen är klar, hade avsutande möten med mina handledare och jag hoppas at jag ser dem snart igen!

Jag kommer gå upp med den i Spetember datumet är inte satt än men det löser sig.


Börjar nytt jobb i stockholm i Augusti och kliver helt och hållet in i ett nytt kapitel då.
jag har precis varit nere och druckit en kaffe på EH där Stina jobbar, en del av mig kommer sakna göra kaffe som extraknäck och den andra delen av mig kan inte vänta med att börja jobba!

Hur som helst, en fin helg i Sydney och fina avskedsmiddagar avslutade min vistelse i Australien.
Jag kommer nog alltid bära detta med mig, Australien finns i hjärtat, Alltid.


Tack alla som har gjort det här möjligt för mig, Tack Kajsa, Boel, Jonas, Anders och Ingrid!
Thanks Louise, Joseph and Wayne!
Tack alla ni som har stöttat mig och peppat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar