Audiologi på andra sidan jorden, forskningprojekt och livet som student

måndag 27 februari 2012

Planera för utresa

Så, då var det helt plötsligt bara 2 dagar kvar till jag skall åka! -17.50 från kastrup på onsdag!
Sista biten gick ju hur snabbt som helst.. Jag har väntat rätt så änge på mitt visum, hade nog inte tänkt att det skulle ta 6 månader att fixa det.

Men när det äntligen gick igenom så var det bara att packa väskan. - Hur svårt var inte det förresten, men jag tror att jag har lyckats ganska bra. Har fått tips och råd från lite vänner som varit iväg en längre tid.
Jag ska bara köpa solskyddfaktor sen är det all set!

Eftersom allt har handlat om sjäva resan nu sista veckan så har jag inte riktigt fått så mycket gjort på mitt skrivande som jag kanske hade önskat. Så det jag gör idag och imorgon är att skriva, kanske på fyget också :)

Köpt Två böcker, reseguide för Queensland men den viktigaste - Varma Kroppar av Isaac Marion. Så Min flygresa kommer att handla om en zombie som är kär. Eller  en zombie har ätit Julies killes hjärna och upplever hans kärlek till den här levande kvinnan. 
Lite råare än vampyrsagorna, men alldeles i min smak!


Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar